AmazingTalker 소개

AmazingTalker는 온라인 교사와 함께 모든 언어를 배울 수 있는 플랫폼을 구축합니다. 2016 년 이래로 전 세계 20만 명 이상의 사용자를 확보하고 40만 건 이상의 온라인 수업을 진행했습니다. 우리는 대만에 본사를 둔 회사이며 세계적 스타트 업이 되기를 꿈꾸지 만 우리가 할 수 있는 것의 오직 1 %만 달성했습니다! 더 자세한 사항은 amazingtalker.com 에서 확인하십시오.


소개

AmazingTalker 마케팅 팀의 일원으로서 모국어를 사용하는 사람들과 함께 시장을 확장하는 데 중요한 역할을 합니다. 이 팀은 CEO, 국제 마케팅 담당자, 엔지니어 및 제품 조정자와 교차 기능적으로 협력하여AmazingTalker 인수, 활성화 및 수익 채널을 기하급수적으로 늘리는 데 기여합니다.

AmazingTalker의 팀은 효과적인 일의 수행과 장기적인 확장성 사이에 균형을 유지하기 위해 노력합니다.

우리는 모든 이들의 의견을 적극 수렴하는 동시에 일을 빈틈없이 유지하고, 고도의 정보에 입각 한 접근법을 장려하며 자기 주도적 전문가들이 모험에 참여하는 것을 환영합니다.

역할에 대하여

Digital Marketing Manager는 온라인 채널을 통해 수익성 있는 고객 성장을 주도할 책임이 있습니다.

AmazingTalker가 어떻게 사용자의 교육과 학습을 도와주는지 보여주는 매력적인 캠페인, 리소스 및 경험을 만들어 사용자들에게 다가가고 상호작용하는 방식을 구체화합니다.

디지털 마케팅 전략을 세우고 개선합니다. 또한 새로운 채널을 확장하여 새로운 잠재 고객에게 다가갑니다.

특히, SEO, SEM, Google 디스플레이 광고, 리 타겟팅, 소셜 미디어 마케팅, Facebook의 유료 미디어 캠페인, Twitter 광고 등에 대한 전략을 짜게 됩니다. 데이터를 사용하여 전략을 설정하고 반복할 수 있으며 타겟팅, 광고 카피 제작, 잠재 고객 분류, 입찰 및 방문 페이지 최적화 및 예산 할당을 포함한 여러 전술적인 캠페인 개발에 익숙하며 쉽게 처리할 수 있어야 합니다. 개발 의사 결정을 전략적으로 정당화하기 위해서 고도의 데이터 처리 능력을 갖춰야 합니다.

이 역할은 원격일 수 있으나 대만의 가장 멋진 사무실에서 일할 의향이 있으시다면 재배치 예산이 제공됩니다.

AmazingTalker에서의 여정

1개월 이내에 다음을 수행합니다.

  • 화상 통화를 통해 CEO를 포함한 성장 마케팅 팀의 모든 구성원을 1 : 1로 만나십시오.
  • 성공 및 실패 사례들을 통해 과거와 현재 디지털 마케팅 전략을 학습하십시오.
  • 목표 시장에 대한 경쟁적 전망을 학습하십시오.
  • 목표 시장에서 마케팅 전략을 수립하고 CEO와 상의하십시오.
  • 질적 및 양적 통찰력으로 명확한 테스트 계획 및 로드맵 지원, 보고 및 개발하십시오.
  • 전략을 실행하고 현재 채널에 대한 입찰, 특허 및 예산 할당 최적화를 시작하십시오.

3 개월 이내에 다음을 수행합니다.

  • 리드 및 등록 생성에 중점을 둔 유료 광고 프로그램, SEO, 소셜 미디어 마케팅 프로그램을 위한 응집력 있는 전략을 수립하십시오.
  • 입찰, 예산, 방문 페이지, 광고 소재 및 기타 테스트를 통합하여 여러 채널에서 사용할 테스트 로드맵을 만드십시오.
  • 데이터 및 측정 항목을 사용하여 성장 노력의 결과를 보고하고 향후 작업 조정 및 계획을 위해 배운 내용을 사용하십시오.
  • 가설 작성부터 성공 지표 식별, 검사 후 분석(PTA) 및 거시 및 미시 전환목표 개선에 이르기까지 다변량 테스트 기회를 식별, 설계 및 구현합니다.
  • 가치 전달에 집중하면서 경쟁 우선 순위 관리
  • CEO와 함께 경력 성장 계획 및 목표 개발

6-12 개월 내에 다음을 수행합니다.

  • 새로운 프로그램 출시의 기준으로 사용할 최적화된 시장 진출 전략을 제공하십시오.
  • 새로운 채널을 테스트하거나 현재 채널로 성장하는 것과 같은 일반적인 업무에 대해 잘 짜인 전략적 성장 프로세스를 보유하십시오.
  • 운영 절차 표준화 및 문서화하십시오.
  • 지원이 필요한 영역에 책임감을 갖고 기여하기 위해 추가 채용에 투자하십시오.
  • 자신과 동료들을 높은 기준에 맞춰 책임감 있는 문화에 투자하십시오.

우리는 찾고 있습니다 :

  • 배움과 실행에 강력한 욕구를 가지고 크고 작은 프로젝트를를 빠르게 처리하는 능력을 갖춘 자
  • 빠르게 변화하는 환경에서 여러 팀이 귀하에게 의지하는 가운데 독립적으로 일할 수 있는 자기 지도자.
  • 진전과 심도 있는 분석을 균형 있게 해 나가며 필요한 분석과 불필요한 분석을 구분해내는 처리 능력.
  • SEO 및 유료 마케팅 채널과 같은 디지털 마케팅 기능과 성장 수단에 대해 잘 알고 있는 자.
  • 우선순위를 정하고 A | B 또는 다변량 테스트를 수행하는 기능을 갖춘 자. 활성화, 유지 및 수익 목표에 미치는 영향을 기반으로 가정의 주요 가설을 검증하기 위해 A | B 또는 다변량 테스트의 우선순위를 정하고 수행하는 방법을 알고 있는 자.
  • 적절한 통찰력으로 데이터를 전달할 수있는 뛰어난 기능. 데이터의 시작과 결론을 통해 스토리를 말하는 방법을 알고 있는 자.
  • 민첩성이 뛰어나고 빠르게 테스트하고 반복할 수 있는 능력과 UX, UI 설계에 대한 정확한 이해도를 갖춘 자.
  • 멀티 태스킹 능력과 필요에 맞춰 빠르게 변화할 수 있는 뛰어난 시간 관리 능력을 갖춘 자
  • 대인 관계 및 의사 소통 능력이 뛰어난 자
  • 불확실함을 처리하는 능력
  • 디지털 마케팅 배경이 없는 주니어 지원자도 지원 가능합니다.

있어야합니다 :

  • 지원자는 최근 몇 년 동안 한국에 거주 한 한국인으로서 한국 사회 및 비즈니스 문화를 깊이 이해하고 있습니다.
  • 영어 의사소통 능력 (언어 및 비 언어 모두)
  • 중국어 (언어와 비 언어 모두)의 의사소통 능력을 갖춘 지원자를 우대합니다.

혜택:

  • 경쟁력 있는 급여와 지분 옵션
  • 국제적인 스타트업 기업에서 일하고 관심 있는 나라에서 사업을 확장할 수 있는 기회
  • 전 세계 수십만 명의 언어 학습자들의 삶에 영향을 줄 수 있는 기회
  • 유연한 근무 시간
  • AmazingTalker 온라인 과정 비용 제공
  • 육아 휴직 및 병가에 관대한 정책
  • 원격 근무 (타이완에서 가장 멋진 사무실에서 일할 경우 재배치 예산 제공. 워킹 비자, 평일 무료 저녁 식사 제공, 사내 체육관 시설, 재미있고 기발한 행사 제공)

------------------------------------------------------------------------------------

(English Original Version)

About AmazingTalker

    At AmazingTalker, we build a platform that empowers anyone to learn any languages with online tutors. Since 2016 we have grown rapidly, amassing over 200,000 users across the globe and conducted over 400,000 online lessons. We are a Taiwan-based company and dream of becoming a world-class startup but we have only achieved 1% of what we capable of! Visit amazingtalker.com to learn more about us.


    About the Team

    As a member of the Marketing Team at AmazingTalker, you'll play a significant role in expanding to the markets with people who speak your mother tongue. The team works cross-functionally with CEO, International Marketers, Engineers, and Product Coordinators to exponentially grow AmazingTalker acquisition, activation and revenue channels.
    Teams at AmazingTalker strive to strike a measured balance between getting things done effectively and long term scalability. We keep things tight, with no big egos, promote a highly data informed approach and welcome self-driven professionals to come and join in on the adventure.


    About the Role

    The Digital Marketing Manager will be responsible for driving profitable customer growth via online channels. You’ll have the opportunity to shape how we reach and interact with our users, creating inspiring and compelling campaigns, resources and experiences that demonstrate how AmazingTalker can help them teaching or learning. You'll set and improve upon our current digital marketing strategies and reach new audiences by expanding into new channels.

    Specifically, you will own the strategies for SEO, SEM, Google Display Ads, Retargeting, Social Media Marketing, Paid media campaigns on Facebook, Twitter advertising, etc. You are able to use data to set and iterate on strategy and be extremely comfortable with tactical campaign development including targeting and ad copy creation, audience segmentation, bid and landing page optimisations, and budget allocation. You must be highly data-driven and comfortable justifying your decisions quantitatively.

    The role can be in remote basis. Relocation budget will be provided if you are willing to work in our coolest office in Taiwan.


    Your Journey at AmazingTalker

    Within 1 month, you will:

    • Meet 1:1 with all members within the growth marketing teams, including CEO, over video calls.
    • Gain knowledge of our past and current digital marketing strategies, both success and failure stories.
    • Gain knowledge of the competitive landscape in your target market.
    • Formulate the marketing strategies in your target market and discuss with CEO.
    • Interpret qualitative and quantitative insights to aid, inform and develop a clear testing plan and roadmap
    • Execute the strategies and begin optimising bid, copy, and budget allocation for current channels


    Within 3 months, you will:

    • Build a cohesive, strategy for paid advertising programs, SEO, social media marketing program with a focus on lead and enrolment generation
    • Create a testing roadmap to be used across channels, incorporating bid, budget, landing page, creative, and other tests
    • Use data and metrics to report on the results of growth efforts and use what is learned to adjust and plan future work
    • Identify, design and implement multivariate testing opportunities from hypothesis creation to identifying success metrics, conducting post-test analysis and improving macro and micro conversion goals.
    • Manage competing priorities while focusing on value delivery
    • Develop a career growth plan and goals with CEO


    Within 6-12 months, you will:

    • Deliver an optimised go-to-market strategy to use as a baseline for new program launches.
    • Have strategic growth processes down to a science for common occurrences like testing new channels or growing into current ones
    • Standardise and document operating procedures
    • Invest in additional hires to own or contribute to areas that need support
    • Invest in a culture of accountability by holding yourself and your peers to high standards



    We're looking for:

    • A strong desire to learn, execute, drive impact, and demonstrate urgency with projects big and small.
    • A self leader who can work independently in a fast-changing environment and with multiple teams relying on you.
    • Ability to balance moving fast and depth of analysis. You know what needs to be analysed and what doesn’t.
    • You have a good understanding of digital marketing functions and growth levers such as SEO and Paid marketing channels.
    • Ability to prioritise and conduct A|B or multivariate testing to
    • You know how to prioritise and conduct A|B or multivariate testing to validate the key hypothesis of your assumption based on the impact on activation, retention and revenue goals.
    • Great ability to communicate data into relevant insight. You know how to tell a story, with a beginning and a conclusion from the data.
    • Highly agile, have a growth mindset with the ability to test and iterate quickly and a sound understanding of UX, UI design.
    • Good time-management skills, with the ability to multi-task and pivot quickly when required.
    • Strong interpersonal and communication skills.
    • Ability to deal with ambiguity.
    • Junior applicants will be considered.

    Must have:

    • You are a Korean native having been recently living in South Korea at least for a few years and deeply understand Korean social and business cultures.
    • Ability to communicate in English (both verbal and nonverbal).
    • Ability to communicate in Mandarin Chinese (both verbal and nonverbal) has huge advantage.

    Benefits:

    • Competitive salary, plus equity options
    • Working at an international start-up and scale up the business in your dear country
    • Opportunity to create impact on the lives of hundreds thousands language learners around the world
    • Flexible working hours
    • Online courses allowance on AmazingTalker
    • Generous parental leave, sick leave policy
    • Remote work (Relocation budget provided if you are willing to work in our coolest office in Taiwan. We can offer working visa, free dinners on weekdays, in-house gym facility, fun and quirky celebrations.)

    Remark:

    • You need to bring your own laptop.